MEKTUP (1)

Kapılar kalmasın kilitli,

Duvarlar kalmasın sağır ...

Dilinde adım güzeldi, ey çocuk,

Beni bir daha çağır !

Yazısı silinmiş, kağıdı sarı ...

Mektubumu geri getirdi

Dünya postaları.

Yollar, yollar, kuş uçmaz yollar ...

Denizler aşırı, dağlar aşırı !

Arama, düşünme, bakma, ağlama ;

Artık ne şu var, ne bu var ...

Gözlerde uyku ve göllerde

Akmayı unutmuş bir su var !

Periler korusun, melekler korusun

Baharla açılan evi ...

Üstünde bulut beyaz kalsın, Tanrı'm,

Gökler mavi !

Sana ellerimden alkış,

İçimden dilekler ...

Bahçemden yollarına,

Çiçekler ...

Ve birgün, dönersem yanına

Dudaklarımdan alnına

Bir ağabey armağanı !

Yollar görüyorum,

Dilimde bir tat olan adını

Öbür dünyalara götürüyorum...

Yollar, yollar görüyorum.

Ne ses, ne kanad, ne mektup, ne kağıt !

Benden sana dilek, senden bana ağıt.

Yazısı silinmiş, kağıdı sarı ...

Mektubumu geri getirdi

Dünya postaları.

Yollar, yollar, kuş uçmaz yollar ...

Denizler aşırı, dağlar aşırı !..

( Bir Bayrak Rüzgar Bekliyor )


Arif Nihat ASYA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasyalı Uzman Çavuş

Garibin Garip Türküsü