SENİ ANMAK

Ben şimdi bir gözlerin diyorum
Bir de kalbimi avuçlarıma alarak
Bir okyanusun derin sularında
Senin için şarkılar söylüyorum
Çünkü aşk yalan değildir
Yüzümüzün kızarması bu yüzden

Bir serçeyle kol kola girmişim
Kimseler görmemiş bilmemiş
Toprağı öpüp sularını içmişim
Mevsimlerden mevsimlere
Bizi öldüren kim dirilten kim
Bunları bilerek geçmişim

Sus, konuşan biri var içimde
Ya bir harfle ya bir heceyle
Toprak bunun için nemli
Bunun için sermest bulutlar
Bak güneşle ele ele tutuşarak
Kaderi bir gülle paylaşıyorlar

Kekik kokusu yıldızların raksı
Hepsi aynı kitabın kelimeleri
Yağmura ve toprağa ant olsun ki
İçimde başlayan bu şarkı
İçinden aktığım yeni ırmak
Hepsi senden açılan sayfalar

Sensin sevdiğim bildim seni
Denize düşen bir yağmur damlası
Çölünde bir kum tanesiyim
Çölünde mecnun dağlarında ferhat
Adresin nerede buldum seni
Buldum seni sana sorarak

Atıma bindim yürüdüm içime
Yelelerini rüzgârlar savuruyor
Esrarını çözüyorum sayfa sayfa
Karıncaların bilgeliğine inanarak
Suların sesi ve kuşların diliyle
Seni anmak kalbimin yeni neşesi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasyalı Uzman Çavuş

Garibin Garip Türküsü